Re: ghost (upałów)

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 16 Jul 2001 - 13:38:28 MET DST

Użytkownik "Wieliczanin" <kgeorge_at_box43.pl> napisał w wiadomo¶ci news:9isg5p$4nl$1_at_news.tpi.pl...
> Właśnie wczoraj, "wykorzystałem" zalety Nortona Ghosta i niechcący
> zlikwidowałem zawartości partycji "D,E,F". Pozostała mi tylko partycja "C".
> "Partition Magikiem" przywróciłem Partycje D,E,F, w prawidłowej wielkości
> (nie formatując ich) lecz są one puste.
> Póki co, nic na nich nie zapisuję, może coś z nich wyduszę.
Po co co kolwiek ruszasz na 'takim' dysku ?
W takich syt. nie czepiasz się żadnego fdiska, czy innego 'Magica', tylko
sięgasz bo lepsze narzędzie (Tiramitsu, czy jak to teraz się inaczej zwie ...).

Swoj± drog± - jak fdisk tylko namieszał FATem i nie dokonałe¶ zbyt dobrego
formatowania - to masz spore szanse na odzyskanie danych ...

--
DooMiniK (bachus)
bachus_at_irc.pl