Re: Problem z siecią POMOCY !!!

Autor: Van_Tomas (tomassek_at_poland.com)
Data: Sat 14 Jul 2001 - 20:11:01 MET DST

Użytkownik "Booger" <booger_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam od jakiegoś casu mam problem z siecią i na dobrą sprawę trudno jest
mi
> dociec w czym leży problem.
> Jest to mały 5- portowy Hub, modem wpinam do niego w wejście < uplink > ,
no
> i komputery we wszystkie inne porty.

Uplink sluzy tylko i wylacznie do laczenia huba z innym hubem - jest
odopiednio w srodku zkrosowany. Olej ten port (chyba ze masz przelacznik
jego pracy uplink/normal - to przelacz na normal - przewaznie jest tak ze
jest do wykozystania albo ostatni port 4 albo uplink a nie tak ze ten i ten)
i wsadz kabel w ktorys z pozostalych. I sprawdz czy masz dobre przeploty w
kablu laczacym huba z kompem.

Pozdrawiam Van_Tomas