Re: MSI K7T Turbo-R LE i 686B bug?

Autor: Jacoj (jacoj_at_poczta.fm)
Data: Sat 14 Jul 2001 - 19:49:11 MET DST

"Jacoj" <jacoj_at_poczta.fm> wrote in message news:9ipr53$fvm$1_at_news.tpi.pl...
> Stałem się prawie szczęśliwym posiadaczem Athlona 1,2GHz
> i płyty MSI K7T Turbo-R Limited Edition, wszystko jest ok.
> oprócz jednej rzeczy, otóż występuje problem z kopiowaniem
> plików (Win98SE) pomiędzy dwoma HDD podpiętymi do różnych
> tasiemek (IDE - VIA), kopiowanie przebiega bardzo powoli
> i bardzo obciąża system (procesor) uniemożliwiając jakąkolwiek
> pracę, lub przebiega z błędami. Bios mam najnowszy v2.8,
> VIA4in1 v4.32 i v4.29. Osobny patch do IDE (viapfd100.exe)
> nic nie pomógł (to akurat nie jest dziwne). Mieszanie WPCREditem
> [...]

Problem udało mi się obejść poprzez przepięcie twardych
dysków do kontrolera Promise a nagrywarke i CD-ROM podłączyłem
do portów IDE VIA (na szczęście nie kopiuję danych bezpośrednio
z CD-ROM-u na nagrywarkę). Ciekawe kiedy VIA wyda kolejną poprawkę
usuwającą ten problem?

--
Jacoj - Jacek Jakubowski  [ e-mail: jacoj_at_poczta.fm ]
Prawo Fitza - im więcej kucharzy tym gorszy obiad.