MSI K7T Turbo-R LE i 686B bug?

Autor: Jacoj (jacoj_at_poczta.fm)
Data: Sat 14 Jul 2001 - 18:14:02 MET DST

Stałem się prawie szczęśliwym posiadaczem Athlona 1,2GHz
i płyty MSI K7T Turbo-R Limited Edition, wszystko jest ok.
oprócz jednej rzeczy, otóż występuje problem z kopiowaniem
plików (Win98SE) pomiędzy dwoma HDD podpiętymi do różnych
tasiemek (IDE - VIA), kopiowanie przebiega bardzo powoli
i bardzo obciąża system (procesor) uniemożliwiając jakąkolwiek
pracę, lub przebiega z błędami. Bios mam najnowszy v2.8,
VIA4in1 v4.32 i v4.29. Osobny patch do IDE (viapfd100.exe)
nic nie pomógł (to akurat nie jest dziwne). Mieszanie WPCREditem
też niewiele pomogło, ale może czegoś niedopatrzyłem...
Dziwne jest także to, że pod WinNT 4.0PL nie występuje omawiany
błąd (całe szczęście bo głównie jego używam) i wszystko działa
bez najmniejszego problemu...

Czy ktoś mi może pomóc? :-)
Czy po prostu zostaje mi czekanie na kolejny "wspaniały" patch
VIA4in1 usuwający kolejny bug w chipsecie? :-(

Moja konfiguracja:
Athlon 1.2G/266
MSI K7T Turbo-R LE (z kontrolerem Raid Promise)
256MB RAM PC133 (działają na CAS-2)
SBLive! 1024
GeForceMX (Prolink)
Voodoo2 12MB
Compex RL2000PCI (karta sieciowa)
IBM DJNA 15GB UDMA66 na pierwszym IDE VIA
Seagate 4,3GB UDMA33 na drugim IDE VIA
CD-RW Teac W54E na pierwszym porcie IDE Promise
CD-ROM Hitachi 24x na drugim porcie IDE Promise

Pozdrawiam

--
Jacoj - Jacek Jakubowski  [ e-mail: jacoj_at_poczta.fm ]
Jak umierają neurony blondynki?