Re: Drukarka EPSON nie chce drukowac na moim sprzecie

Autor: Michał Lipek (mlipek_at_ban.pl)
Data: Sat 14 Jul 2001 - 19:49:15 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Pawleta" <pawletak_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:3B4A2C5B.DF562E81_at_poczta.onet.pl...
CHECKITa

> LoopBack (ale chyba jednak tak to się nie pisze...) to wtyczka, z
> połączonymi kilkoma "bolcami" - służy do sprawdzenia, czy chyba LPT
działa...
> Schematy połączeń albo w dokumentacji danego programu, albo na:
> http://www.hardwarebook.net/
>
> P.S. Jeżeli drukarka nie działa z DANYM kompem, to musi on mieć coś nie
> tak z gniazdem na "śledziu" ;-(

Dziekuje za pomoc... :-)))

Zrobiłem loopbacka i sprawdziłem CHECKIT'em.Według CHECKITa wszystko jest
wpożądku. Niestety nie moge sprawdzić tego NDIAGS'em, bo nigdzie nie moge
znaleźć tego programu.

--
Michał Lipek
mlipek_at_ban.pl