asus a7v133 i klopoty

Autor: Lukasz Szotek (szotman_at_wp.pl)
Data: Sat 14 Jul 2001 - 00:34:25 MET DST

Witam
Niedawno kupilem "komputer marzen" i niestety mam z nim kilka problemow.
1. Sa problemy z czasem i data po dluzszym (kilka godzin) wylaczeniu
komputera. Na poczatku wszystko sie kaszanilo. Po aktualizacji biosu do
wersji 1005a date juz pamieta natomiast w czasie kiedy komputer jest
wylaczony zegar jakby zwalnial. Np. po 10 godzinach wylaczenia w komputerze
uplynely dopiero 2 godziny.
Co moze byc tego przyczyna? Rozladowana bateria CMOSu?

2. Oczywiscie temperatura. Mam w zwiazku z tym tylko jedno pytanko. Czy dla
Athlona 1,33 Ghz 65-70 C nie jest za wiele. Tzn. chcialbym, zeby komp
pochodzil kilka lat i nie wiem czy mam cos kombinowac z lepszym chlodzeniem
czy dac sobie spokoj. Dodam tylko, ze proc chlodzony jest jakims ORBem z
aluminium. Wiatrak "idzie" na 5200 RPM.

Moja konfiguracja to:
Asus A7V133 RAID (bios 1005a), Athlon 1300/266, 256 MB RAM (2-2-2), Winfast
Geforce PRO 32 DDR, SB Live 1024, Segate Barracuda 30 GB (ale nie sadze zeby
to mialo jakies znaczeniu w moim przypadku :-)

--
Pozdrawiam,
Lukasz Szotek                   szotman_at_wp.pl