Re: asus a7v133 i klopoty

Autor: AnTyCh (antychryst_at_poland.com)
Data: Sat 14 Jul 2001 - 11:32:08 MET DST

> Co moze byc tego przyczyna? Rozladowana bateria CMOSu?

moze trafila ci uszkodzona plyta, daj do serwisu aby sprawdzili,
albo sam zamien na inna.

> 2. Oczywiscie temperatura. Mam w zwiazku z tym tylko jedno pytanko. Czy
dla
> Athlona 1,33 Ghz 65-70 C nie jest za wiele. Tzn. chcialbym, zeby komp
> pochodzil kilka lat i nie wiem czy mam cos kombinowac z lepszym
chlodzeniem
> czy dac sobie spokoj. Dodam tylko, ze proc chlodzony jest jakims ORBem z
> aluminium. Wiatrak "idzie" na 5200 RPM.

zwroc uwage na temp. wnetrza obudowy,
ja na 1,2/266 zbilem temp do 54 idle - wyjmujac z tylu wszystkie sledzie i
odginajac zaslepki.
zanim to zrobilem w srodku bylo jak w piekarniku, dotykalem obudowy i czulem
jak sie nagrzewaja blachy, po drugie ostatnio jest dosc goraco, to tez
wplywa na temp.

--
Karol,   ICQ# 75033121  irc #utpl
"The Shit has hit The Fan"  - Mr. Beefy