Re: asus a7v133 i klopoty

Autor: Lukasz Szotek (szotman_at_wp.pl)
Data: Sat 14 Jul 2001 - 19:39:19 MET DST

Z temperatura jakos sobie poradze, martwi mnie natomiast kwestia plyty
glownej. Oczywiscie najprosciej byloby oddac plyte do serwisu, jednakze
komputera potrzebuje na biezaco, a znajac nasze serwisy, czekalbym na plyte
kilka tygodni. Wolalbym wiec sprobowac zrobic cos samemu a dopiero w
ostatecznosci oddac plyte do serwisu. Oczywiscie nie mam tu na mysli jakis
zabaw z lutownica, ale moze pomoglaby wymiana baterii do CMOSu???
Gdzie taka mozna kupic?
I jeszcze jedno pytanie. Czy mozna jakos uszkodzic procesor przez obnizanie
napiecia rdzenia. Oczywiscie pomijam fakt obnizenia stabilnosci, chociaz
przy 1.65 V nie zauwazylem niczego niepokojacego. Zastanawiam sie wiec czy
moge dalej obnizac napiecie?

--
Pozdrawiam,
Lukasz Szotek                   szotman_at_wp.pl