Re: Ati radeon i słaby sygnał TV

Autor: ===Tomy=== (tomy_at_inetia.pl)
Data: Fri 13 Jul 2001 - 15:16:50 MET DST

Cześć,

>Sygnał z karty radeon na TV jest tylko czarnobiały.

 LOL :-))

>Czy znaczenie ma długość i jakość kabla?

Nie przy kolorze :-))
Szumy, zniekształcenia tak. Im dłuższy tym gorzej.

>U mnie sygnał na TV idzie przez kabel Svhs o długości 2m i
>jeszcze 5metrów i później przez łącze EURO,

A w TV ustawiłeś na AV1 lub AV2 lub AV3 zależy na jikim TV jedziesz i
co ma, że źródłem odbiru przez TV jest sygnał SVHS ?

>kable takie niezadrogie, czy warto zaryzykować i kupić kabel Svhs i EURO złącze za ponad 100zł?!

Jak tylko do wysyłania sygnału na TV to nie warto.

>Sprawdzałem u znajomego; z tej samej karty i tym samym kablem, ale tylko 2m
>obraz był ok kolory i w ogóle.

Bo TV albo kolega usatwił, że strumień video leci przez SVHS :-))))))

>Pytanie z innej beczki; ati multimedia center obsługuje tunery TV, czy
>chodzi tylko o te z tej konkretnie firmy, czy też wyczuje tuner Aver Media
>Phone?

W życiu. Tylko sprzęt o kodeki dla ATI.

--
===Tomy===