Ati radeon i słaby sygnał TV

Autor: BARTOSZ PACIOREK (bijej_at_poczta.fm)
Data: Fri 13 Jul 2001 - 12:22:22 MET DST

Sygnał z karty radeon na TV jest tylko czarnobiały. Czy znaczenie ma długość
i jakość kabla? U mnie sygnał na TV idzie przez kabel Svhs o długości 2m i
jeszcze 5metrów i później przez łącze EURO, kable takie niezadrogie, czy
warto zaryzykować i kupić kabel Svhs i EURO złącze za ponad 100zł?! Czy moge
wtedy liczyć na poprawe jakości odbioru? Sprawdzałem u znajomego; z tej
samej karty i tym samym kablem, ale tylko 2m obraz był ok kolory i w ogóle.
Gdzie szukać takich kabli w okolicach( najlepiej południa) Warszawy?

Pytanie z innej beczki; ati multimedia center obsługuje tunery TV, czy
chodzi tylko o te z tej konkretnie firmy, czy też wyczuje tuner Aver Media
Phone?