Re: Zakupy w WP->WS ?

Autor: rmarszalek_at_winkhaus.com.pl
Data: Fri 13 Jul 2001 - 14:52:28 MET DST

> fakt, ale raz uraczyli mnie dostawą przez kuriera " Stolicy " - następnego
> dnia po zamówieniu.

  I drogo i tanio, zależy z czym porównujesz. Jeżeli z giełdą to fakt jest
  drożej. Jeżeli brać pod uwagę okoliczne sklepy (oczywiście u mnie) to
  jest taniej nawet z kosztami przesyłki. Poza tym mają towar, którego
  nie mogłem kupić w sklepie (np. teac, czy zastepczy atrament).Jeżeli
  porównywać ceny z innymi wirtualnymi sklepami to są przystępne,
  zwłaszcza, że koszt wysyłki to 9zł. Drogo jest np. u balty
  (www.balta.com.pl), czy u hykom.
  I najważniejsze.... jeszcze pół roku temu długo się czekało na
  przesyłkę, teraz zamówienie złożone rano jest na drugi dzień u ciebie.

Rafał