Re: Zakupy w WP->WS ?

Autor: Pjotr (pjotr_at_poland.com)
Data: Fri 13 Jul 2001 - 20:01:43 MET DST

Some day I met a message from <rmarszalek_at_winkhaus.com.pl>. The message
said:

> I drogo i tanio, zależy z czym porównujesz. Jeżeli z giełdą to fakt jest
> drożej. Jeżeli brać pod uwagę okoliczne sklepy (oczywiście u mnie) to
> jest taniej nawet z kosztami przesyłki. Poza tym mają towar, którego
> nie mogłem kupić w sklepie (np. teac, czy zastepczy atrament).Jeżeli
> porównywać ceny z innymi wirtualnymi sklepami to są przystępne,
> zwłaszcza, że koszt wysyłki to 9zł. Drogo jest np. u balty
> (www.balta.com.pl), czy u hykom.
> I najważniejsze.... jeszcze pół roku temu długo się czekało na
> przesyłkę, teraz zamówienie złożone rano jest na drugi dzień u ciebie.

A ja mam przykre doswiadczenia z ta firma. Jakis czas temu kupilem u nich
plyte na socket 7. Po otworzeniu okazalo sie, ze gniazda pamieci SIMM sa
oblamane na koncowkach. Niby nic waznego, tym bardziej ze nie uzywalem juz
simmow od sporego czasu, ale stosuje zasade, ze jezeli za cos place, to chce
otrzymac pelnowartosciowy produkt, nie mam racji? Zlozylem wiec reklamacje.
I tu troche sie zawiodlem. Reklamacja zostala uznana, ale pan Jaroslaw
Duliniec odpisal mi, ze mam przeslac plyte na swoj koszt. Oczywiscie nie
oplacalo mi sie to (po co mam wydawac forse na koszty wysylki, skoro i tak
simmy mi nie potrzebne ;)) wiec nic z reklamacji nie wyszlo. Moglbym to
jeszcze zaakceptowac, gdyby nie fakt, ze pozniej we Wprost przeczytalem (w
dodatku Intermedia) wypowiedz szefa Wirtualnego Sklepu (cytat mniej wiecej
taki AFAIR): "W naszym sklepie wadliwy produkt mozna zawsze zareklamowac i
przyslac na nasz koszt. Pokryjemy koszty przesylki z i do klienta.". Ta
wiadomosc mnie rozsierdzila i od tej
pory postanowilem nic tam nie kupowac - chyba ze naprawde bede przypiety do
muru...
Poza tym jednym incydentem, to wydaje mi sie, ze WS to niezla firma -
kupilem u nich wczesniej pamiec (ktora mam do dzis) i bylem (podkreslam:
BYLEM) zadowolony - za 64 RAM DIMM PC 100 zaplacilem 260 zl, podczas gdy w
normalnym sklepie musialbym zaplacic ok. 350 zl... Pisze, ze bylem
zadowolony, bo gdy teraz spojrze na ceny pamieci, to az lezka kreci sie w
oku ;))

--
Pozdr & CU
Pjotr