CO Z BIOSEM?

Autor: Zygo (zygwil_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Jul 2001 - 11:28:10 MET DST

Kupiłem wczoraj dysk Quantuma 40Gb ale nie moge go wykryć Biosem. Mój kom ma
2 lata. W środku siedzi płyta Lucky Star 6ABX2V Intel 440BX ATX ,a procek to
Celeron 400 MHz. W serwisie powiedzieli mi że trzeba pewnie zmienić bios na
nowszy. Ta operacja by kosztowała aż 50 zł !!!. Słyszałem że można ściągnąć
program do zamiany Biosu, ale skąd i czy wogóle sie za to brać samemu.
Prosze o podanie mi jakiś linków do stron ( programów ) i ewentualnie
ustawień jakie trzeba by było wprowadzić do takiego programu.
DZIĘKI za wszelkie informacje.