Re: CO Z BIOSEM?

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Fri 13 Jul 2001 - 11:42:33 MET DST

> nowszy. Ta operacja by kosztowała aż 50 zł !!!.

sam sobie zmienisz za koszt dl biosu :) [ o ile porducent plyty wydal nowy
bios do twojej plyty z obsluga takich hdd[

> program do zamiany Biosu, ale skąd i czy wogóle sie za to brać samemu.

ZE STEONY PODUCENTA ! tam pisze wszystko ! jak czujesz sie na silach to sie
bierz jak nie to płac :)

> Prosze o podanie mi jakiś linków do stron ( programów ) i ewentualnie

bios + program ktorym go zaladujesz znajdziesz na www producenta
http://www.lucky-star.com.tw/

sciagasz bios + instrukcje do _konkretnej_ plyty ktora posiadasz, czytasz
instrukcje i flashujesz (wgrywasz) to banalne i powienienes sobie dac z tym
rade.