Re: Serwis produktów SONY - paranoia

Autor: Paweł Tomaszewski (paweltom_at_wp.pl)
Data: Fri 13 Jul 2001 - 20:12:34 MET DST

> Ale nie wiem czy pisalem
> Dzwonilem do Centrum Informacujno Serwisowego SONY POLSKA
> i pan kierownik tego dzialu powiedzial mi ze jego ten problem nie dotyczy
> jego nie interesuje
> bardzo to jest ciekawe
> ale nic to
> jutro sie udaje do Panstwowej Inspekcji Handlowej i mysle ze zaczne od tej
> instytucji
> mam nadzieje ze mnie pokueruja i mi doradza co mam dalej robic i gdzie sie
> udac
>
> Qkill wielkie dzieki i pozdrowienia dla Ciebie i all #

Do jasnej. Po co ci inspekcja, która nie wykona zaciebie Twoich uprawnień
cywilnoprawnych!!! Dlaczego ludzie nie słuchają lekarzy i prawników?
Przecież pisałem Ci co masz zrobić. W kancelarii bierzemy za takie rady
pieniądze a Ty nie skorzytasz? Rób jak mówię a o efetach mnie informuj. Będę
udzielał dalszych wskazówek gratis.