Re: Kradziez danych w serwisie - pytanie.

Autor: Van_Tomas (tomassek_at_poland.com)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 22:52:41 MET DST

Uzytkownik "Adasiek Zwierzaczek" <podolany_at_poczta.wp.pl> napisal w
wiadomosci news:chomik.9ikkmm.3vve3g9.1_at_nie.dzisiaj...
> "Pazuzu" <gregszuba_at_poczta.onet.pl> :

Nieraz zdarza sie ze serwis w celu sprawdzenia poprawnosci dzialania
aplikacji uruchamia pliki juz istniejace pliki. Z tego co wiem to nieraz
zdarza sie klient "panie excel mi sie wiesza" no i wtedy jest kongo... czy
komp ? czy zwalony exel ? czy zwalony dokument klienta ?
Pozdrawiam Van_Tomas