Plustek OpticPro PT12 i intalacja driverow.

Autor: Vosh (vosh_at_domenasi.com.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 16:40:50 MET DST

Witam!
Kupilem uzywany skaner Plustek OpticPro PT12 (bez zadnej plytki z drv)
i mam problem z zainstalowaniem driverow. Sciagnalem plik PUT12_2000E ze
strony
Plusteka, rozpakowalem, probuje instalowac i czapa - program chce
jakiegos S/N. Probowalem juz wszystkich numerow znajdujacych sie na skanerze
i zaden nie pasuje ...
Czy ktos moze mnie poratowac dzialajacym numerem S/N lub driverem,
ktory go nie wymaga?

Pzdr. Slawek