Re: Plustek OpticPro PT12 i intalacja driverow.

Autor: Krzysztof Karczewski (krzysztof_at_formica.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 16:56:26 MET DST

Użytkownik "Vosh" <vosh_at_domenasi.com.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Kupilem uzywany skaner Plustek OpticPro PT12 (bez zadnej plytki z drv)
> i mam problem z zainstalowaniem driverow. Sciagnalem plik PUT12_2000E ze
> strony
> Plusteka, rozpakowalem, probuje instalowac i czapa - program chce
> jakiegos S/N. Probowalem juz wszystkich numerow znajdujacych sie na
skanerze
> i zaden nie pasuje ...
> Czy ktos moze mnie poratowac dzialajacym numerem S/N lub driverem,
> ktory go nie wymaga?
>
> Pzdr. Slawek

dla Win2000 http://www.plustek.com.pl/download/sterowniki/2000epp.exe
dla w98/95 http://www.plustek.com.pl/download/sterowniki/pt12.exe
numer seryjny to ten z tyłu przy wtyczce zasilania (nie taki na naklejce z
Musisz wpisać numer od swojego skanera - na tej podstawie instalowana jest
właściwa wersja sterowników. Z innym numerem nie będzie działać - i nie jest
to zabezpieczenie tylko prymitywny instalator.
Pozdrawiam
Wigwam