Re: pytanko o podajnik ........?

Autor: Pawel Boguszewski (pmbogusz_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 16:18:35 MET DST

marekp1234_at_poczta.onet.pl wrote:
> Mam pytanie odnosnie podajnika plytek cd (do kompa) mam np. 20 plytek i niechce
> mi si e otwierac i zamykac napedu, interesuje mnie jakies urzadzenie do
> podawania plyt.Chodzi tylko o odczy.
> Gdzie mozna o tym poczytac ewentualnie kupic.

Sprzetowo na 20 CD to w rozsadnych granicach cenowych zapomnij. Są
macieze CDROM na SCSI, ale lepiej sie o cenen nie pytaj. Z tanich
rozwiazan to byly kiedys CDROMY na 5 plytek, dawno tego nigdzie nie
widzialem.

Najlepiej + najtaniej + najszybciej to kup dysk 30 GB na ktory sobie
nagraj ISO te CD (wejdzie ci okolo 45 plyt) i udostepnij te obrazy jako
napedy w systemie (np. programem Daemon) Zrobisz to rowaniez programem
Virual Drive - komercyjny - Mozesz miec w wsyemie do 32 takich
virtualnych CD. A predkosc odczytu to ponad x100 i cisza (a nie wyjace
LGx52).

http://www.daemon-tools.com/main800.htm

--
Pozdrowionka