Re: pytanko o podajnik ........?

Autor: Pszczelarz (pszczelarz_at_interia.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 16:14:24 MET DST

". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_poland.com> wrote in message
> niechce
>
> podawania plyt.Chodzi tylko o odczy.
> >

> nie slyszalem o czym takim ! (jak to ma wygladac - przykrecane , jakies
> ramie.....eeee)

tak z ciekawostek dodam ze widziałem takie urządzonko będące jednak osobną
stacją kopiującą nie potrzebującą do pracy PCta. Taka skrzyneczka a'la midi
tower z 4ma napędami R/RW x8. Toto miało tam jakiś "magazynek" na płyty.
Jeśli sporadycznie nagrywasz większe partie płytek to jeszcze można się
przemięczyć no ale jeśli masowo robisz np. płytki_legalne_inaczej czy jakieś
inne kopie to moze się opłaca w coś takiego zainwestować...

Howgh!