Re: maly tescik dzwieku -Teac kontra LG

Autor: Marcin Witek (wit_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 13:43:48 MET DST

sofu <sofu_at_kki.net.pl> wrote:
: CD. Dzwiek z czarnej plyty byl ostrzejszy, jakby zimniejszy,
: wyrazistrzy, precyzyjniejszy, za to mniej bylo plywajaceg (rozmytego),
: miekkiego basu jaki wlasciwie lubie. Musze sprawe przemyslec, ale kto wie

  Jezeli tak by bylo rzeczywiscie to swiadczylo by to tylko o tym ze na
jednych plytach cos jest nagrywane z ogromna iloscia bledow i korekcja przy
odczycie powoduje slyszalne roznice. Oznacza to tylko ze ktores z tych
plytek to musiala byc jakas kaszana. Na dzwiek zapisany na CD nie ma wplywu
ani szybkosc nagrywania ani kolor plytki (rownie dobrze mozna sie zastanawiac
czy plik wav odtwarzany z np. HDD Quantuma brzmi ostrzej niz z np. Seagate
:) jedyne slyszalne roznice moga byc w przypadku gdy jest cos tak do d...
nagrane ze korekcja daje slyszalne zmiany, ale nie wiem czy taka plyta by
sie wogole czytala. Gdyby na takiej plycie nagrac dane to mozna ja od razu
skierowac do kosza na smieci.

Wit