Problem z folderem HISTORIA

Autor: news.pik-net.pl (mwilczkowski_at_orzel-bialy.com.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 13:45:18 MET DST

Mam twardy dysk zamontowany w szufladzie w komuterze w pracy.
Serfując po internecie strony www zapisywane są one w katalogu
windows/historia.
W domu mam stacionarnie zamontowany dysk twardy oraz szufladę na dysk z
pracy(komputer widzi go jako D:)
Gdy na komputerze w domu próbuję otworzyć na dysku przenośnym powyższy
katalog (aby otwierać przeglądane strony offline)
 widzę tyko pliki stron, na które wchodziłem w domu, czyli to samo co w
historii na dysku C:.
Najlepsze, że wchodząc w opcję wlaściwości katalogu Historia dysku D: widać
odpowiednią wielkość tego katalogu i jego zawartość.
Niestety fizyczniena na ekranie nie widzę odnośników do stron, które zostały
zapisane podczas przeglądania ich online a są zapisane napewno
 bo na komputerze w pracy sprawdzałem.

Zastanawiam się czy nie wystarczy czegoś tylko przestawić.
Może ktoś wcześniej się spotkał z tym problemem.
Za wszelką pomoc dziękuję.
Mój priv mirekw_at_alpha.net.pl

--
Z pozdrowieniami