Re: Przejściówki(???) PCI, ISA "z pionu na poziom"

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 09:16:47 MET DST

Marek Pajak wrote:
> Na ISA mam kartę grafiki. Mogę z niej zrezygnować na rzecz PCI. Ale
> (sądząc po rozmiarach) karty sieciowe na ISA nie bardzo mi tam wejdą,
> nie wspominając już o konfiguracji takich kart (zwłaszcza pod linuxem)
Nie sadz tak szybko, najpierw zerknij na karty sieciowe oparte na
RTL8019 (ISA). Sa naprawde male w porownaniu ze starymi kolosami (np. na
DP 83901). Jak sie uda, to mozez wymontowac sledzia i bedziesz mial
karte o wielkosci 1.5 karty kredytowej. I na ISA.

> niby wszystko gra, niby jest NE2000, niby przerwania ustawione
> prawidłowo, niby miga dioda na karcie... Ale karta "gadać" nie chce.

Jesli jest NE2000 to nie ma prawa nie dzialac. Kwestia ustawien linuxa.
Moim zadniem czasami trudniej jest usawic PCI niz stara ISA.

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl