Re: Przejściówki(???) PCI, ISA "z pionu na poziom"

Autor: Marek Pajak (marekp_at_wp.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 12:57:46 MET DST

Sebastian Bialy napisa=B3(a):
> =

> Marek Pajak wrote:
> Nie poddawaj sie, nie wszystki kompy maja tak to wykonanae. Kolega
> zrobil sobie serwer na staruszku Dell-u i widzialem w srodku dokladnie
> to czego szukasz - katowe gniazdo isa. Niestety nie do odkupienia, bo t=
> serwer sieciowy i nie da ... ;(
Szuka=B3 b=EAd=EA dalej...
 =

> Jesli masz troche talentu elektronicznego, to byc moze rozwiazaniem
> bedzie "reczna" robota - gniazda mozna wymontowac z jakiegos 286 ;) a
> wtyczke mozna kupic jako "plytke uniwersalna" (chyba cyfronika cus
> takiego produkuje). ISA jest laczona pin-w-pin.
ISA to mo=BFe jeszcze bym da=B3 rad=EA polutowa=E6. Ale Sieci=F3wki kt=F3=
re mam s=B1
na PCI. A tego ju=BF si=EA troch=EA boj=EA... =

Na ISA mam kart=EA grafiki. Mog=EA z niej zrezygnowa=E6 na rzecz PCI. Ale=

(s=B1dz=B1c po rozmiarach) karty sieciowe na ISA nie bardzo mi tam wejd=B1=
,
nie wspominaj=B1c ju=BF o konfiguracji takich kart (zw=B3aszcza pod linux=
em) -
niby wszystko gra, niby jest NE2000, niby przerwania ustawione
prawid=B3owo, niby miga dioda na karcie... Ale karta "gada=E6" nie chce. =
straszna m=EAka, zw=B3aszcza jak si=EA kupi karty ze z=B3omu (bo przecie=BF=
 nie
b=EAd=EA dokupowa=B3 kolejnych dw=F3ch nowych...)

Pozdrawiam
Marek