Re: Scandisk-Problem-2HDD

Autor: waldi (waldis_at_enter.net.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 08:16:10 MET DST

Witam,
> wyslij swoja biografie to dobiore odpowiedni przyklad hehe
moja biografie do jakiego przykladu dobierzesz :))

> no wlasnie mnie tez to dziwi bo najczesciej zaden sie nie chce poddac,
> ale moze cos 'dba' o %windir% i pilnuje bo wie, ze jest na c:\
Moze dlatego, ze fizycznym dysku jest C i partycja E

W autostarcie mam taka ikonke od Offica, plik uruchomieniowy OSA9.exe
Sciezka dostepu C:\Program Files\Microsoft Office\Office\OSA9.exe

Zgodnie z obietnica przesylam Ci liste programow pokazujacych sie w okienku.
Explorer, Internat, CreateCd, Hppadt40, Hppapm10 lub (HppapmI0),
Hppdirector, Mks_mail, DirectCD, Cagent, Systray, Rundll, Amumain,
Mks_mon, Ahqtb, Mks_menu.
Komp wcale nie jest podlaczony do sieci.
pozdrawiam serdecznie
waldi
waldis_at_enter.net.pl