Re: Scandisk-Problem-2HDD

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 18:40:14 MET DST

Wed, 11 Jul 2001 11:29:15 +0200, "waldi" <waldis_at_enter.net.pl>
napisal:
>Nie, co 3 - 4 tygodnie + defragmentacja.
no to zamkniecie niepotrzebnych programow raz na 3-4 tygodnie nie
bedzie klopotem
>Nie jezdze samochodem, do pracy chodze piechota. :))
wyslij swoja biografie to dobiore odpowiedni przyklad hehe
>Jakie ?
no to juz jak pisalem wczesniej bede wiedzial jutro rano :-))
>Nie jest ma wcale podlaczenia z siecia, ale antywirus dziala tylko przy
>uruchomieniu systemu.
to po co go odpalasz z autostartu, masz za duzo wolnej mocy ?, wywal
zupelnie i skanuj tylko wtedy gdy jestes w sieci, albo gdy masz cos do
przeskanowania - nowa plytke lub dyskietke
>Reasumujac, jezeli chce przeskanowac dysk to mam wykilowac procesy
>z systemu.
no tak z systemu, ale nie systemowe. Napisz co tam masz w autostarcie
to Ci wszyscy/wiekszosc chetnie odpowiedza co masz pozamykac.
>Czy dobrze rozumiem ?
jasne
>Nie moge tylko jednego pojac dlaczego inne dyski zeskanuje bez zadnych
no wlasnie mnie tez to dziwi bo najczesciej zaden sie nie chce poddac,
ale moze cos 'dba' o %windir% i pilnuje bo wie, ze jest na c:\

--
pawel