Re: Jak zresetowac modem Robotics Message ?

Autor: Roman k. (romku1_at_wp.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 07:55:52 MET DST

> No tak, ale ja nie mogę wejsc do Setupu. Pierwsza operacja jaka wykonywana
> przez program to sprawdzanie stanu modemu - i tu pada program.

Jeżeli piszesz, że sam modem pracuje dobrze, tzn. łączy Cię ze światem a
masz tylko problemy z wejściem do Setup-u, to wywal cały software i wgraj od
nowa. Może coś mu uszkodziło któryś z plików związanych z SuperVoice? .
Oczywiście stracisz ewentualne ustawienia własne skrzynki głosowej i faksu,
ale innego wyjścia chyba nie ma.

Pozdrowienia
Roman K.