Re: Resety Abita Be6-II

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 07:56:23 MET DST

Użytkownik Paulo <paulo_at_hermisza.bnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9iilcd$5nq$1_at_news.tpi.pl...
> Witam
> Mam problem z ktorym sobie nie moge dac rade. Otoz na moim sprzecie
> pojawiaja sie czesto samoczynne resety. Gdy komputer pracuje w normlanym
> trybie tzn.IE, jakies Gadu-gadu poczta itp to jest w porzadku, natomiast
gdy
> wejde do jakies aplikacji np. filmy DivX, Gra komputerowa itp, komputer
sie
> resetuj po kilku minutach. Moja konfiguracja to:
> Celek 667, Abit BE6-II z najnowszym biosem, Riva tnt2 32mb m64, sb live
> [...]
moze się coś grzeje !
Proc !? ( zobacz w BIOS jakie są ustawienia odnośnie temperatury - speaker
podłączony nie alarmuje ??? )
karta graf or dyski ! ???

najlepiej odkręć i wsadz łapę do środka czy nie zaciepło ( labo zainstaluj
prog do odczytu temp z czujek i looknij przed i w trzkcie odpalenia gierki )