Re: Jak zresetowac modem Robotics Message ?

Autor: Krzysztof Wykurz (kwykurz_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 11:05:44 MET DST

"Pawel P." napisał(a):

> "Roman k." <romku1_at_wp.pl> wrote in message
>
> No tak, ale ja nie mogę wejsc do Setupu. Pierwsza operacja jaka wykonywana
> przez program to sprawdzanie stanu modemu - i tu pada program.
>
> Pawel

Nie polecam Super Voice. Problem, ktory opisujesz polega na tym, ze masz
wlaczony w SETUPIE programu interfejs TAPI. Musisz ustawic program tak, aby
odwolywal sie bezposrednio do portu, na ktorym zainstalowany jest modem.
Polecam program Phone Tools. Radzi sobie o wiele lepiej z obsluga tych modemow
!

Pozdrowienia:
Krzysztof