Prosze o pomoc - dobry serwis plyt glownych oraz wina serwisu ????

Autor: Pazuzu (gregszuba_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 22:58:09 MET DST

Witam
Jeszcze raz pisze i mam nadzieje na jakas pomoc z Waszej strony.
Dzieki za kilka postow na priva z pomocnymi radami, ale nadeszly nowe fakty.
Mam problem. Dostalem plyte glowna Intela i815EEA2 oraz procesor 1 GHz.
Przed upgradem BIOSu plyta dzialala z procesorami ponizej 1GHz, po
upgradzie
dala sie uruchomic raz i po zgaszeniu odmowila jakiejkolwiek wspolpracy z
czymkolwiek. Na dodatek plyta ustawila czestotliwosc procesora nie jako
"cos" x 133 Mhz ale jako 10 x 100 MHz choc wg instrukcji powinna ustawic
FSB na 133 MHz. Teraz wiem, ze dobrze ustawila FSB bo ten procek to 10x100.
Teraz nawet nie chce sie odpalic. Gosc z mojego serwisu
rozlozyl rece. Jesli wiecie co moze jej byc i co robic dalej prosze o
kontakt. Jesli
cos zle nazwalem lub troche pokrecilem to sorry bo jestem laikiem w tych
sprawach.

Dlatego szukam serwisu do naprawy plyty glownej.

Sprawa druga, czy wedlug Was powinienem za powyzsza sytaucje obwiniac serwis
i domagac sie od nich naprawy lub nowej plyty???
Moim zdaniem powinni mi oddac plyte przynajmniej w stanie w jakim ja dostali
czyli pacujaca z innymi prockami a nie zlom. Mam racje czy nie ???
Co robic??? Jak sie domagac zadoscuczynienia???

Pozdrowienia.
G. Szuba.