Re: modem sie spalil

Autor: Grzegorz Góra (grzegorz.gora_at_inetia.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 21:16:14 MET DST

Wiadomość od "Milek" <milek_at_netkoncept.com>
 ...i nie odezwałbym się gdyby nie to:

[smażenie modemu]

Niedawno dostałem 'telefon od boga', co zakończyło się wywaleniem
Lucenta z plastikowej obudowy - w sumie śmiesznie to wyglądało, choć
pech chciał, że całe zdarzenie miało miejsce w piątek po południu...
3 dni bez sieci :/
Całe szczęście, że ubezpieczyłem elektronikę przed przepięciami i PZU
zwróciło mi całą wartość modemu. Przy okazji się pośmiałem: do
ekspertyzy przysłano jakiegoś... chgw kogo, facet spojrzał na modem,
pyta się czy nie da się go jakoś zalutować {ROTFL}, zaczął spisywać mi
cały komputer, do kajecika jako nazwę kompa wpisał 'Polaroid' {bo tak
jest napisane na obudowie filtra, komp to składak i jakoś mu się w
główce nie mieściło, że PC może nie mieć nazwy :) }.
W tej chwili jeśli zdarza się burza, to po prostu wyciągam wszystko z
gniazdek - śakoś nie wierze w zabezpieczenie na listwie przepięciowej
{wersja z bezpiecznikami dla linii telefonicznej}

--
Pozdrówka
Grzegorz