Re: uziemienie?

Autor: Proximm (proximm_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 20:31:23 MET DST

> Nie trzeba się zbytnio obawiać ładunków statycznych w komputerze.
> Współczesne układy elektreoniczne i podzespoły są bardzo dobrze
> zabezpieczone przed uszkodzeniem.

Nie zgadzam sie z ta opinia. Wczesniej nie bylo takowych klopotow, chodzi mi
o dawne czasy. Mam wrazenie, ze teraz sprzet jest baaardzo delikatny. Kiedy
nie uzywalismy uziemienia, bardzo czesto pamiec siadala i plyty. Odkad
zaczelismy to stosowac, takich przypadkow jest o wiele mniej.
Oczywiscie chodzi mi o uziemienie ciala!!!
Wasko Lukasz