Re: Scandisk-Problem-2HDD

Autor: waldi (waldis_at_enter.net.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 11:29:15 MET DST

> A jak czesto robisz scandiska? codziennie?
Nie, co 3 - 4 tygodnie + defragmentacja.
> A kiedy jedziesz z wozem do przegladu /na diagnostyke to sie
> zatrzymujesz? czy przejezdzasz pedem przez kanal? a mechanik zdazy
> zajerzec pod maske?
Nie jezdze samochodem, do pracy chodze piechota. :))
> Niestety trzeba, zapewnic wlasciwa prace programom diagnostycznym i
> zatrzymac niepotrzebne procesy,
Jakie ?
Nie jest ma wcale podlaczenia z siecia, ale antywirus dziala tylko przy
uruchomieniu systemu.
Reasumujac, jezeli chce przeskanowac dysk to mam wykilowac procesy
z systemu.
Czy dobrze rozumiem ?
Nie moge tylko jednego pojac dlaczego inne dyski zeskanuje bez zadnych
problemow - kilowan procesu - natomiast ten C z systemem nie.
pozdrawiam serdecznie :))
waldi
waldis_at_enter.net.pl