Re: Warto dołożyć dodatkowe 128MB RAM DIMM??

Autor: Grzest (mycha1_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 13:21:06 MET DST

> Nie dla wszystkich, bo AFAIR wszystkie chipsety Intela poza HXem mialy
> TAGa zaszytego wewnatrz bez mozliwosci modyfikacji :)

No i tu jest pies pogrzebany... Mam jeszcze dwie stare płytki: Soyo na VX i Iwill na
FX. Ta starsza (FX) na wymienny kesz i TAG RAM (512kB)... up to 1MB bodajże (TAG RAM
1MB?) ... VX ma kesz na płycie 512kB rozszerzalny do...(nie pamiętam) typowym wtedy
slotem, ale Tag ram ma do 512, bo dołożenie keszu tego z FXa powoduje, że nie wiudzi
keszu w ogóle... Tak więc wydaje mi się, że nie jest to przypadłość chipsetów FX i VX,
lecz konstrukcji płyty... :)

Grzegorz