Re: Monitor Philips 105S - drgania obrazu

Autor: artpen (artpen_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 13:13:44 MET DST

U kolegi obraz drga (robi się zamglony) gdy pralka za ścianą (w łazience)
odwirowuje.

U mnie jest podobnie tylko z mniejszą (i mniej regularną) częstotliwością
(co kilka, kilkanaście sekund).
Telefonu komórkowego nie mam więc taka przyczyna odpada.
Gdzieś słyszałem że drgania mogą powodować niesprawne, wysychające
kondensatory w układzie odchylania. Z ich wymianą niemiałbym większych
problemów jeżeli to to, to wymienię je.

--
Pozdrawiam
Artur