Re: Sound Blaster PCI 128 - długie

Autor: Despyder (despyder_at_leszno.com)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 13:15:36 MET DST

Wielkie dzięki.
Wszystkie problemy się rozwiązały

Jeżeli chodzi o ten błąd Sound Blaster Legacy Device
to rozwiązanie było trywialne.
Kiedyś zmieniłem sobie w biosie ustawienia przerwań dla PCI 5
z AUTO na IRQ 5 i teraz w ustawieniach IRQ miałem coś takiego:
IRQ 5 używany przez nieznane urządzenie.
W/w sterownik raportował oczywiście brak dostępnego przerwania.
Po zmianie ustawień w BIOS problem zniknął.

Z tym dźwiękim też mi się udało.
Dziwna sprawa pomogło ustawienie wskaźnika dźwięku w Media Player. ?

Czy wszystkie odtwarzacze DivX korzystają z usawień Media Playera
(dźwięk, jasność, kontrast)??

Użytkownik "Luka Vandergaart" <nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid> napisał w
wiadomości news:Xns90DB6C6C8AB40kennydiedontheredpil_at_195.116.211.11...