Re: Scandisk-Problem-2HDD

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 09:55:07 MET DST

Wed, 11 Jul 2001 08:42:07 +0200, "waldi" <waldis_at_enter.net.pl>
napisal:
>Zastanawiam sie tylko nad jednym, czy za kazdym razem jezeli bede chcial
>zeskanowac dysk to bede musial kilowac procesy ?
A jak czesto robisz scandiska? codziennie?
A kiedy jedziesz z wozem do przegladu /na diagnostyke to sie
zatrzymujesz? czy przejezdzasz pedem przez kanal? a mechanik zdazy
zajerzec pod maske?
Niestety trzeba, zapewnic wlasciwa prace programom diagnostycznym i
zatrzymac niepotrzebne procesy, ale to przeciez wystarczy robic raz w
tygodniu. Puszcza sie wtedy wszystkie testy i diagnostyke, i na
tydzien masz spoko, tzn. przy normalnym trybie pracy peceta, przy
stacjach badawczych to moze byc roznie :-))

A co do tego co w nadmiarze w tle pracuje to mam bardzo zly stosunek,
jak nie jestes na stale podlaczony do netu to i monitor antywirusowy
nie jest potrzebny non-stop, nie wspomne o GG i innych duperelach.
Oczywiscie to przyklad bo czasem takie numery ogladam (tray dochodzi
do polowy paska hehe) nie twierdze, ze tak jest akurat u Ciebie wiec
sie nie obraz.

--
pawel