Re: wentyl

Autor: Pjotr (pjotr_at_poland.com)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 18:54:05 MET DST

Some day I met a message from "corvus5" <corvus_at_kki.net.pl>. The message
said:

> Pewnie wiatrak w zasilaczu - ale czy mozna go tez na 5V?

Najlepiej zrob tak (tak jak ja ;)) odlacz wiatrak na procu i uruchom na pare
minut kompa tylko z wentylatorem na zasilaczu (przez pare minut proc moze
chodzic na samym radiatorze). Wtedy odpowiedz bedzie prosta. Ale na 99.9% to
wina wiatraka na zasilaczu. BTW mam taki wentyl na proca, ktory na 12V buczy
niemilosiernie, smarowanie nic nie daje, dopiero po puszczeniu go na 5V
zamknal pysk ;)) A co do wentylka w zasilaczu, to pytanie kieruje do Tomka
Neas'a: czy ustwienie go na 5V moze grozic spaleniem zasilacza i jakie jest
ryzyko?

--
Pozdr & cu
Pjotr