Re: wentyl

Autor: corvus5 (corvus_at_kki.net.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 17:30:59 MET DST

Użytkownik "Tomek T. Neas" <neas..post.p1> napisał w wiadomości

> To go przesmaruj, ew. może to hałasuje co innego, np. dysk albo
> wiatrak w zasilaczu? :>

Pewnie wiatrak w zasilaczu - ale czy mozna go tez na 5V?
Jest wiekszy wiec moga byc problemy z rozruchem. Bawic
sie diodami? W jaki sposob mozna wyliczyc ile potrzeba
danych diod, by obnizyc napiecie? Pewnie trzebaby znac
prad pobierany przez wentyl...
Ale zasilacz na gwarancji, wiec chyba tego nie sprobuje :(((

corvus