Re: Przejściówki(???) PCI, ISA "z pionu na poziom"

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 12:26:34 MET DST

Marek Pajak wrote:
> IMHO Nie bardzo... Sam miałem takiego 286. Tyle ,że tam to jest
> rozwiązane w ten sposób, że karta z kilkoma szynami ISA jest wpinana w
> nietypowe gniazdo na płycie głównej.

Nie poddawaj sie, nie wszystki kompy maja tak to wykonanae. Kolega
zrobil sobie serwer na staruszku Dell-u i widzialem w srodku dokladnie
to czego szukasz - katowe gniazdo isa. Niestety nie do odkupienia, bo to
serwer sieciowy i nie da ... ;(

Jesli masz troche talentu elektronicznego, to byc moze rozwiazaniem
bedzie "reczna" robota - gniazda mozna wymontowac z jakiegos 286 ;) a
wtyczke mozna kupic jako "plytke uniwersalna" (chyba cyfronika cus
takiego produkuje). ISA jest laczona pin-w-pin.

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl