Re: AMD_pytanko

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 12:20:12 MET DST

root wrote:
> Dzięki specjalnym ciągom liczb i cyfr wypisanym na procku możemy
> jednoznacznie zidentyfikować typ, rodzaj procesora częstotliwość
> wielkość pamięci cache i wiele innych.

A swoja drogo, to moim zdaniem totalny debilizm. Tak, jakby komus bylo
zal dac troche wiecej farby, zeby napisac to po ludzku. Wszystcy bawia
sie tylko w kodowanie, zeby ostatecznie mozna bylo klientowi wcisnac
kit. Gdzie te czasy, jak na procku (np. AMD 486-80) pisalo wszystko
lacznie z napieciem rdzenia. Kodowanie swoja droga, ale najwazniejsze
parametry pracy powinny byc napisane czarno na bialym.

Przepraszam za wylew, ale wlasnie wczoraj chciano mnie oszukac w sklepie
na jednym athlonie, a ja nie mialem przy sobie sciagi z tymi glupimi
literkami.

Pozdrawiam.

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl