Re: AMD_pytanko

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 12:29:29 MET DST

> A swoja drogo, to moim zdaniem totalny debilizm. Tak, jakby komus bylo
> zal dac troche wiecej farby, zeby napisac to po ludzku. Wszystcy bawia
> sie tylko w kodowanie, zeby ostatecznie mozna bylo klientowi wcisnac
> kit. Gdzie te czasy, jak na procku (np. AMD 486-80) pisalo wszystko
> lacznie z napieciem rdzenia. Kodowanie swoja droga, ale najwazniejsze
> parametry pracy powinny byc napisane czarno na bialym.

taki zapis to:
a) miesci sie na rdzeniu (Zakodowany = krotki)
a dupki oszusci - nie wygraweruja raczej na tym czegos ani nie zrobia
    szlifa - chyba to za delikatna powierzchnia a nawet jesli to trudno...

wiec ma to zalety... farba sie moze zedrzec... czy uszkodzic a tu
uszkodzenie
rdzenia moze pociagnac smierc cpu

b) pogarsza przewodnosc ale co tam :)))) troche pasty ale zawsze wiecej
wejdzie w te szczeliny niz jak by ich nie bylo...

> Przepraszam za wylew, ale wlasnie wczoraj chciano mnie oszukac w sklepie
> na jednym athlonie, a ja nie mialem przy sobie sciagi z tymi glupimi
> literkami.

na to nic nie poradzisz..... :(

--
..:: ICQ: 97058833 ..:: GG: 1029358 ... Pozdr!
>>> http://www.kliknij-tu.prv.pl <<< Zapraszam ;)