Warto dołożyć dodatkowe 128MB RAM DIMM ??

Autor: Dariusz Baumann (interdarekb_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 09:16:22 MET DST

Witam!

Ostatnio zmieniłem sobie system z WinMe na Win2000 i o dziwo system zaczął
działać szybciej! :-) [aplikacje uruchamiają się szybciej] Mój staruszek to:
ASUX TX-97E, Intel Pentium 150MHz, 128MB DIMM PC100, ATI 3D RAGE II, Seagate
20GB, LG52x, CTX 15' i teraz system Windows 2000 Professional. Moje pytania:
1) Czy warto dodać pamięć, aby mieć razem 256MB DIMM PC100? Koszt obecny to
tylko 80zł!
2) Czy system Windows 2000 lepiej zarządza pamięcią operacyjną od Windows
Millennium? Subiektywne odczucie szybkości u mnie jest dość bowiem ciekawe i
może jest spowodowane tym iż Windows 2000 lepiej wykorzystuje pamięć DIMM
powyżej 64MB [podobnież jest to bariera nie do przebicia dla starych płyt z
chipsetem TX]. Takie macie na to zdanie?

Dziękuję za radę!

pozdrawiam
Dariusz Baumann