Re: Do użytkowników ABIT BX133

Autor: Remigiusz Weska (rew_at_simple.com.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 09:21:02 MET DST

Użytkownik "Maciej S" <obi007_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy ktoś mógłby się podzielić swoimi doświadczeniami w użytkowaniu
> kontrolera HPT z tej płyty.
> Mnie nie udało się zmusić ABIT'a do bootowania z CD-Romu (DVD Hitachi, lub
> CD-RW Teac)
> przy włączonym kontrolerze HPT.

Mam takiego ABIT'a i nie ma żadnych problemów, sytuacja podobna do twojej 2x
HDD 1xDVD 1xCD-RW

1 HDD podpięty do HPT (ATA100)
1 HDD podpięty do IDE1
CD-RW, i DVD podpięte do kolejnych IDE

Botuje z CD-RW bez najmniejszych problemów, jedyny problem jaki miałem to to
że w środkowym slocie PCI nie może siedzieć żadna karta (a w szczególności
SB Live).
BIOS XK (BIOS do HPT 1.0.3b)

Remek
rweska_at_ajax.umcs.lublin.pl