DMA, a HDD. O co chodzi....

Autor: rmarszalek_at_winkhaus.com.pl
Data: Tue 10 Jul 2001 - 08:51:17 MET DST

Pojawił mi się problem z którym nie mogę sobie dać rady.
Otóz, zainstalowałem starszy model dysku seagate (20GB)
i po uruchomieniu komputera system w szybko i sprawnie
sie uruchomił. By poleszpszyć sprawność działania
systemu uaktywaniłem DMA. Restart komputera i tu się
zaczynają dziać rzeczy dziwne. System uruchamia się
znacznie dłużej, a dysk b.długo i ciężko pracuje. Nawet
po załadowaniu systemu przez jakiś czas pracuje.
Czy możecie mi coś zasugerować, co może być przyczyną
tego stanu rzeczy?
Konfiguracja: płyta BX (soltek), procek Celeron 300A_at_450,
k.graficzna Intel740, k.muzyczna (isa), ram 128,
a system to WindowsMe.

Rafał