Re: Ankieta: AMD stabilny czy nie?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 00:16:46 MET DST

Niejaki(a) Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> w
grupie pl.comp.pecet doznal olsnienia i napisal:

> Jasne, szczegolnie na statku, w pociagu, albo samolocie. Mowimy o
> notebooku, ktory z definicji jest sprzetem przenosnym, zapomniales? :)

a wpierw trzeba chyba zrobic projekt tego renderingu, dopiero potem
renderowac... ;> czy moze samo sie renderuje? telepatycznie, sila mysli
;P

> Notebook z GeForce'm? Mowilem, ze sciemniasz -- jak folia na szybach w
> dresowozie z Bawarii :)

hmmm... sam to tak powiedziales :P ja nie napisalem _gdzie_ ten gf jest.
mi chodzilo o to, ze przy gf'ach jest szybciej, a gf'y sa do
stacjonatrnych bardziej (juz sobie wyobrazam - notebook thunderbird 1.4
i gf ;> nawet winda sie nie uruchomi i juz baterii nie ma ;) ). pozatym
w notebookach nie siedze, ale jak ostatnio sie patrzalem, to nie
przypominalem sobie, bym widzialem gdzies geforce inside ;)

a co do folii na szybach to nie wiem, bo nigdy nei wdzialem takiego
samochodu firmy dresowoz ;P

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Jesse - Fallout2 Dev. (Interplay)______________|