Re: Ankieta: AMD stabilny czy nie?

Autor: brodgoo_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 09 Jul 2001 - 14:36:42 MET DST

> Było...
> dokładnie tyle samo ile teraz z Athlonami i Duronami...
> a także z Celeronami i Pentium X ;)

Ja miałem k-6 550mhz i miałem z nim trochę problemów .Przede wszystkim
wydajność nie była najlepsza ,no ale miałem starą katrę graficzną vanta
16mb,64ram.NO i przede wszystkim trochę za często jak dla mnie się zawieszał.

> [...]
> - czytanie instrukcji przez przeciętnych kompo-składaczy to temat
> na osobny wątek) czy niezapewnienie procesorowi (szczególnie podkręconemu)
> właściwego chłodzenia... Głupotą natomiast jest obrzucanie błotem
> danego produktu (np. że procesory AMD są niestabilne (chore) lub
> "niezgodne z instrukcjami wewnętrznymi procesora" (oryginał) lub
> też że na "tylko na Intelu windows działa stabilnie" (też oryginał))
> z powodu wyciągnięcia niewłaściwych wniosków z tych problemów,
> co większość "znawców" sprzętu niestety czyni będąc w pełni

I masz całkowitą rację .Najpierw trzeba się trochę podszkolić i spróbować
samemu coś zrobić a nie wydawać od razu opinie o czymś ,czego się nie ma
pojęcia .