Re: AMD + nieskladaki

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 00:24:47 MET DST

Niejaki(a) Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> w
grupie pl.comp.pecet doznal olsnienia i napisal:

> AFAIK nie ma takich.

ZTCW to m.in. Compaq. Gdzies takie cudo widzialem w reklamie
chipowskiej... dawno temu nawet. chyba Athlon 800, 256mb ram... akle
toto dawne dzieje

> Nie za bardzo. Z tej prostej przyczyny, ze _nikt_ tego nie robi i _nikt_
> na razie takiego rozwiazania oficjalnie nie testowal, nie mowiac o
> wprowadzeniu na rynek.

ju siur? jeszcze poszukam na www producentow :) jak znajde jakiego
compaq'a, czy dell'a... ;P

> Hm.. Jakby porownac z jakims serwerowym sprzetem Intela...tak, brak
> stabilnosci

oh... no... here we go 'gain ;>

w stabilnosci raczej nie jest tak zle, chyba, ze jest szajska plyta
glowna. przy dobrej jest wszystko milutkie :) w podobnej sytuajcji jest
intel - co mi po p3 1ghz, skoro jest to na jakims pc shits'ie? :) ja juz
wole mojego celka 400 na bx'ie (procomp b687 ;) ).

> i slabiutka wydajnosc w porownaniu do np. podwojnych Xeonow na
> odpowiedniej plycie :)

ano zgadzam sie :) od czegos tyle tej kaszy te xeonki maja ;)

> Jak dozyjemy ;)

ja sie tam nie martwie :) dozyjemy ;)

ja mam cos zwalone w sygnaturkach, ze zawsze odpowiadasz z jedna linijka
mojej sygnaturki? :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Tom F. - Fallout2 Dev. (Interplay)_____________|