Re: Banalne...

Autor: Hiszpan (hiszpan_at_kolos.math.uni.lodz.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 12:13:10 MET DST

> Ale jak ? dolutowa=E6??? tam w twardzielu mam takie biale z czterema zyla=
mi
> (oprocz tego z 3 wolne)
> Do tych miedzianych rurek ktore sa we wtyczkach wepchn=B1=E6 kabelki czy =
jak??

> Jescze nie kupilem!
> Chcialem kupic ale jak zobaczylem te gole wtyczki to sie troche
> zaniepokoilem ....
> A sklep ... taki w Z=B1bkowicach =A6l.....

Pewnie ze najlepiej kupic sam wentylator (taki sam jak w zasilaczu)
poniewaz koszt wyniesie gora 15 zl! Co z tego ze beda 2 gole kabelki???
Dokupujesz za 49 gr mala wtyczuszke (taka sama ma wentylator od proca) na
3 bolce i podlaczasz do niego odpowiednio 2 gole kabelki od coolerka
zostawiajac wolne miejsce od mierzenia rpm (poniewaz cooler taki zwykly
tego nie ma)! Tak zalozone gniazdo wtykasz w FAN-2 na plycie glownej i
gotowe! Bez zadnego lutowania i kombinowania! Radze kupic taki cooler o
mocy 1,4 W lub natezeniu pradu 0,11~0,12 A (oczywiscie zakladajac ze
napiecie ma wynosic 12 V), gdyz te o wiekszej wydajnosci strasznie hucza!
Wiem jak to jest bo juz z tym kombinowalem. Powodzenia!

Hiszpan