Re: Wolniejszy szybszy proc? :(

Autor: Sebool (sebool_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 14:37:25 MET DST

1. Podkrecasz procka nie dysk, grafe etc. wiec nie oczekuj: szybszych
transferow po dysk ( z poartycji na partycje ), lepszej wydjanosci w grafie
( ta czesto jest ograniczana przez wydajnosc karty graf. )
- chcesz testu - zapusc aplikacje ( a najlepiej sam napisz programi )
działajacej na czystym procku - opercaje w pamieci z duzzzym obciazeniem
procka.

koniec.